Skip to main content
booking-airbnb-tripadvisor-expedia-croatiabooking-blog

Top 12 Web Stranica za Oglašavanje Apartmana u Hrvatskoj

Booking.com – definitivno portal s najviše rezervacija na svijetu. U početku je bio zanimljiv samo hotelima, ali zadnjih nekoliko godina vrlo popularan među privatnim iznajmljivačima. Traže ugovor za trećinu kapaciteta “puno za prazno”, bez plaćanja. Mogućnost kratkog boravka (1 noć), kasni otkaz rezervacije (24 sata prije), ali punjenje kapaciteta tijekom cijele godine. Bez obzira na to što ih određen broj iznajmljivača otvoreno ne podržava ne može im se osporiti broj rezervacija i upita koji su sposobni odraditi i poslati iznajmljivaču. Ako se slažete s njihovim uvjetima poslovanja imate našu preporuku za njih.

Airbnb – pravi “hit portal” zadnjih 2-3 godine, najjači portal za direktnu komunikaciju s gostom. Privremeno nude besplatno fotografiranje što je odlična prilika za kvalitetno oglašavanje. Bez obzira da li Vas puni skoro isključivo on, ili Vam pošalje par rezervacija godišnje, za njega imamo samo riječi hvale i preporuku da se na njemu oglasite.

Apartmanija.hr – kvalitetan oglas kod njih može redovno donositi veliki broj upita. Ukoliko se odlučite za plaćenu varijantu i varijantu s Facebook oglasom broj upita će stvarno biti nevjerojatan (nakon aktivacije Facebook oglasom u par dana pristiglo preko 40 upita!).

Adriatic.hr – imaju 15-godišnje iskustvo i jedna od boljih domaćih agencija, preko 10.500 smještajnih jedinica i s mrežom od 240 subagenata. Iznajmljivačima daju informacije o poziciji na njihovoj listi i pretragama, te kako poboljšati rangiranu poziciju. Ako ste na traženoj lokaciji mogu vam slati redovno goste.

Adriagate.com – djeluje od 2001. g., ima urede u 3 zemlje, stranice prevedene na 13 jezika posjeti godišnje 4 mil. posjetitelja. U 2013. god preko 40.000 gostiju bukiralo je preko njih. Imaju preko 100 subagenata i u ponudi 9.000 smještajnih jedinica na preko 300 destinacija.

Novasol.hr – preporuka za apartmane i kuće s bazenima, obiteljski, luksuzni, ali i prosječni apartmanski smještaj. Imaju velika ulaganja u marketing i pristup globalnom tržištu, jedan od vodećih portala za privatni smještaj Europe. Mogućnost raspolaganja (ugovaranja) 3 tjedna (termin po izboru) za vlastite goste, praćenje rezervacija i prodaje kapaciteta, isplata unaprijed.

To Islands Travel – posluju već 10 godina, u ponudi 8.500 smještajnih jedinica, suradnja s preko 3.500 privatnih iznajmljivača, djeluju na području cijele srednje Dalmacije i otocima. Broj upita i rezervacija nije prevelik, ali je redovan i siguran (imali su 10.000 rezervacija u 2013. g.) Iznajmljivači koji već više godina surađuju s njima zadovoljni su suradnjom.

HrvatskaApartmani.hr – Pozitivna iskustva s njima imaju iznajmljivači srednje i južne Dalmacije i za to područje su kvalitetni.

Smjestaj.com.hr – ima nekoliko preporuka gdje su stavljeni u sami vrh posrednika. Nažalost nema informacije s kojeg područja su iznajmljivači koji su ih preporučili, ali imajte ih svakako u vidu.

Hotelbeds.com – Gulliver travel, TUI grupacija, prisutan 10 godina, rad s manjim brojem objekata koji zadovoljavaju TUI standarde, više rade s hotelskim smještajem.

HouseTrip – postaje sve popularniji kod nas. Sistem poslovanja je sličan Airbnbu što mu daje veliku atrakciju kod prikupljanja novih iznajmljivača i gostiju. Neke iznajmljivače kod nas već zavidno puni, a kako još nisu svi upoznati s njim bolje da se na njega prijavite prije nego ga i ostali iznajmljivači primijete.

TripAdvisor – tu imate priliku ispričati priču o Vašem objektu ili pak o usluzi koju nudite, te dobiti ocjenu (recenziju) o istom. Njegova najveća prednost je činjenica da ste u direktnom kontaktu s posjetiteljima/korisnicima te ste u mogućnosti pratiti svaki review i pravovremeno na njega odgovoriti. Savjetuje se da odgovarate na sve komentare, bili oni pozitivni ili negativni. Neke agencije nemaju mjesečni promet za sav smještaj koliko TripAdvisor može samo jednom iznajmljivaču na popularnoj lokaciji u istom tom mjesecu poslati pregleda, iskustva drugih iznajmljivača su nevjerojatna i ništa Vas ne košta da ih isprobate.

Uz malo mašte do 50% više direktnih rezervacija

Gledajte kako to rade najbolji iznajmljivači u hrvatskoj i kopirajte njihovu metodu oglašavanja!

Nakon odabira agencije (ili više njih) putem koje se želite oglašavati ili zaključiti ugovor o poslovnoj suradnji, vodite računa o Vašem materijalu (fotografije, video) kojima se prezentirate na stranicama agencija. Ulog u kvalitetne fotografije i video su neke od najvažnijih stavki i najkorisnija marketinška investicija, stoga se potrudite kako bi što bolje prezentirali svoje smještajne kapacitete. Istaknite ono po čemu ste jedinstveni!